sobota, 12 października 2013

Earthnicity minerals

Otrzymałam wczoraj próbkę podkładu mineralnego z firmy Earthnicity. I powiem tak: jestem zaskoczona :)
Żałuję tylko,że było go mało,ale na jeden raz wystarczyło.
Świetnie rozprowadza się on po twarzy. Ładnie wyrównuje koloryt skóry,twarz jest ładnie wygładzona i dobrze kryje( a ja idealnej cery nie mam,więc jest to u mnie wielki plus).
Wygląd jest naturalny. Z reguły nie używam cieni,bo czuję się jakbym miała pełno tynku  na twarzy,ale spróbowałam i nie żałuję :)

Otrzymałam taką o małą próbkę.
Nie ma problemu-na raz wystarczy. W sumie u mnie trochę jeszcze zostało,bo nie nakładałam dużo tylko śladową ilość. 
Tyle po wysypaniu z opakowania było ogółem. Myślę,że jak dla osoby,która chce naturalny makijaż wystarczy spokojnie.
 
Tu trochę niedokładnie rozsmarowałam. Dopiero na zdjęciu zauważyłam :)


Zdjęcia nieprzerobione, po prostu mam lipnej jakości aparat,ale daje radę :)



Z tego co widzę na stronie akcja darmowych próbek została już zakończona. Ale być może pojawi się nowa :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz