wtorek, 1 października 2013

Witam!

Od jakiegoś czasu lubię zamawiać darmowe próbki i uczestniczyć w akcjach testowania produktów.

Wczoraj otrzymałam przesyłkę do testowania ze strony Samplecity. Byłam w szoku jak ujrzałam przesyłkę i jestem bardzo zadowolona :)

W ogóle wczoraj miałam fajny dzień,tyle przesyłek na raz :) Jak tyle tygodni nic nie było tak teraz nawał :)


Startówka z Heyah: Dostępna na stronie : Otwórz tu

Starter z Play (Redbull  Mobile)-Na nim jest 4 zł na koncie,czyli całkiem nieźle :) W porzednim starterze,który otrzymałam także z Play było 3 zł na 10 dni :) A,że jak dla mnie Play ma bardzo korzystne koszty,to wystarczyło mi na te 10 dni w dodatku jeszcze kilka groszy zostało :) A rozmawiam bardzo dużo.: STARTER ZA DARMO, oczywiście za 0 zł :) 


Próbka perfum Puma- Czekałam na nią bardzo długo i w końcu się doczekałam,po około 2 miesiącach. Kiedyś zamawiałam i w ogóle nie przyszła,więc trzeba się trochę naczekać. Ale warto :) Zapach zniewalający :D  

Łyżeczka z Hipp :) Otrzymałam już wiele przesyłek od tej firmy np. próbki mleka,łyżeczki  i poradniki. Wystarczy się zarejestrować i dołączyć do klubu maluszka.

Medalik ze strony : CUDOWNY MEDALIK można zamówić max. do 3 sztuk. Opłata dobrowolna,jak to się mówi-co łaska. Jakoś mnie sumienie gryzło i przesłałam symboliczną kwotę :) 


A na koniec... Hit wczorajszego dnia!
Polecam ten produkt dla mam małych atopowców. Jest na razie w fazie testów ale myślę,że będzie dobry. 
To zdjęcie akurat z internetu,ponieważ tej emulsji kąpielowej nie mam aktualnie przy sobie ale mam za to zdjęcie kremu pielęgnacyjego:

Ma bardzo przyjemny zapach :) Może być stosowany do codziennej pielęgnacji dziecka. Idealny do stosowania przy każdej zmianie pieluszek oraz jako krem na każdą pogodę. Zawiera łagodzący D-Pantenol,Nawilżającą wit. E oraz ochronny tlenek cynku. Może być stosowany od pierwszych dni życia... :) 


Otrzymałam już wiele próbek,ale to dawno,więc zdjęć nie posiadam np. : Produkty od Johnson&Johnson,Bebiko,Bebilon(nawet misia na przywitanie nowego obywatela świata dostałam w pewnej przesyłce) ,Hipp,Gerber(słoiczki,ja otrzymałam jeden a po kilku miesiącach drugi  odpowiedni do wieku dziecka) ,Always,OB:)  Do zamówienia na głównej stronie produktów :) Przesyłają je w raz z poradnikami z których można sporo się dowiedzieć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz