czwartek, 31 października 2013

Rimmel Stay Matte

Dzieeń dobry !
Kilka dni temu niespodziewanie otrzymałam do testowania podkład Rimmel Stay Matte.
Taką niespodziankę mi zrobił Wizaż. Nawet nie wiedziałam,że coś otrzymam,bo żadnego potwierdzenia na emailu nie miałam ;)


Podkład Stay Matte Rimmel
Lekka, kremowa formuła podkładu wyjątkowo łatwo rozprowadza się na skórze, a w połączeniu z emulgatorami żelowymi płynnie i równomiernie łączy się ze skórą bez rolowania się i efektu maski. Matowe wykończenie zawdzięcza opatentowanej japońskiej formule żelu pielęgnacyjnego. Zawarty w podkładzie kaolin zapewnia matową, lecz promienną cerę. Podkład STAY MATTE zawiera bardzo lekki matujący puder, wszystko po to, by stworzyć nieskazitelne, jedwabne, wolne od błyszczenia się wykończenie makijażu, które utrzymuje się cały dzień, pozostawiając skórę świeżą i naturalnie matową.
Cena ok. 21zł za 30ml.

Moim zdaniem świetnie kryje. Nie wierzę w zapewnienia producentów,że fluid nie tworzy efektu maski,ale ten miło mnie zaskoczył,bo faktycznie takowej nie tworzy. Twarz jest wygładzona i co najważniejsze-nie świeci się. Twarz po nim wygląda idealnie :) Po wyciśnięciu konsystencja wydaje się być bardzo zbita,ale rozprowadza się ją na prawdę dobrze. Chyba będę go kupować. Mam problem z podkładami i zawsze w którymś mi coś nie pasuje,ale ten okazał się strzałem w dziesiątkę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz